sâmbătă, 16 aprilie 2011

Hai, Moldova!

   O echipă de jurnalişti din Franţa a venit  în Moldova pentru a filma procesul de pregătire şi desfăşurare a Zilei de Curăţenie Naţională, care are loc pe 16 aprilie în toate raioanele din ţară. Echipa din Franţa este interesată de „Hai, Moldova!” ca proiect care se desfăşoară pentru prima dată în mod organizat la nivel de ţară.
   Şi dacă  toată săptămîna a plouat, uite că şi cerul e cu noi, e un semn bun, iar dacă am ajuns şi în vizor internaţional...să ştii că nu e totul pierdut! Bucură enorm faptul că s-au mobilizat foarte repede mulţi tineri, ceea ce  demonstrează că le pasă.
   Am ieşit şi noi în curte echipaţi , sperînd că ni se vor alătura şi alţii, dar am tot sperat))). Unora le pasă, altora mai  puţin.
   Prin acest efort colectiv coordonat vom arăta cît de pregătiţi suntem pentru un viitor curat.
   Am adunat , împreună cu Alexandra, 2 pungi de gunoi. O tot urmăream cu cîta seriozitate adună chiştoacele aruncate în nisip, cum mă certa dacă săream peste o pungă, cum alerga ca o furnicuţă şi tot comenta cît e de nesimţită lumea...
   Cînd  ne întorceam acasă se citea pe chipul ei satisfacţia, se simţea tare importantă))), un mic erou))) implicat într-o acţiune socială de talie naţională))).
La noi e curat, dar la voi?

Un comentariu:

  1. Alexandra ia atitudine :))))
    Da' nici nu ma mira faptul... De mica e pasionata de natura si de ingrijirea ei...Tin minte cand era inca la gradinita imi povestea despre Ziua Pamantului... Cu atata expresivitate ))))
    N-am cuvinte...Bravo fata!!!

    RăspundețiȘtergere